play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of Heathrow Trade Sales Ltd

At Heathrow Trade Sales Ltd we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car or van can be a daunting prospect, so we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

Heathrow Trade Sales Ltd

Heathrow Trade Sales Ltd
5
4.6

Based on 62 customer reviews

Powered by


  • 5

    Great place great team

    By Tom S on 07 February 2017 | Purchase not verified

    Great place I called HEATHROW trade sales and I was not sure what van to buy as HEATHROW trade sales have a huge choice the sales team helped me pick the correct van to suit my needs and budget left a deposit over the phone when I went to see the van it was everything they told me it was very happy indeed recommend to anyone

    Reply from Heathrow Trade Sales Ltd on 08/02/17

    hi there tom that's great to here we always try our very best and more to keep all customers happy so it really great news when we read great reviews thanks


  • 5

    worst place ever bin two

    By peter b on 06 February 2017 | Purchase not verified

    bought citroen dispatch from here in December took to my local garages fail the mot soi got that fix they cover half cost then vehicle was burning oil gallon a week so had it back while I was hoilday went pick up still no different now cancle warranty as use as taxi they gave 500 towards the repair looks needs new engine what goingcost me 2000 pounds it will teach me lesson if sore place were vehicle came from I would walk away

    Reply from Heathrow Trade Sales Ltd on 08/02/17

    thank you for your review the mot on the vehicle was 1 yrs I understand because you are using the vehicle as a taxi that a more intense inspection needs to be carried out but we did put a 1 yrs mot and it passed a 1 yrs mot in regards to the warranty on the vehicle the terms of all warranty's in the uk will not cover taxi use so hence the warranty was void nothing to do with us you have covered over 4,000 miles in the vehicle and out of good will we offered you £500 towards the oil leak which you took from us and we paid on the day as the warranty would not pay due to taxi use so to give a review like you have we think is unfair considering every thing we have done most garages would of told you that use of a taxi your on your own but we did not do that and dealt with you in a fair manner


‹ Prev Next ›